15 Aralık 2010 Çarşamba

Erken Boşalıyorum Diyorsan

,
Erken boşalma erkeğin boşalma üzerindeki  az miktarda kontrol edebildiği veya edemediği durumdur.Bu durumla karşılaşan erkekler utanma,yetmeme,eksiklik,küçük düşme gibi duyguları yoğun olarak yaşamaktadır.

Bu durum bir erkek için herhalde zor bir durumdur.Eşiyle yaşadığı olumsuzluklar hayatının her alanında etkisini gösterir.Erken boşalma sorunu yaşayan erkek öfkeli,kendine güveni az,sürekli kendini ispat etme eğilimi vardı.Bu durum sadece cinsel yaşamında değil günlük yaşamda da olumsuzluk demektir.

Bende de erken boşalma sorunu olduğu için bu tür zorlukları ,eşimle ve yaşamımla ilgili problemleri anlata anlata bitiremem.Ben bu sorunu nasıl çözdüm biliyor musunuz?Bir kitap sayesinde.Bu kitap sayesinde hayatım değişti,sanki bir sihirli el bir anda her şeyi düzeltti.Yukarıda bahsettiğim tüm olumsuzluklar bir bir yok oldu.Ayrıca bu kitap piyasada olan ilaçlar gibi  bir aylık çözüm sunmuyor.Erken boşalmaya çözüm ömür boyu sürüyor.Size bu kitabı şiddetle tavsiye ediyorum.Siz de hayatınızın değiştiğinizi göreceksiniz.saat

Kitaba buradan ulaşabilirsiniz

0 yorum to “Erken Boşalıyorum Diyorsan”

Yorum Gönder